Fraud Blocker

שירותי הסעות לתלמידים

שירותי הסעות לתלמידים אצל רון גל

אנו בחברת רון גל, חברת הסעות בעלת ניסיון של למעלה מעשרים שנה, מציעים שירותי הסעות לתלמידים, תוך תשומת לב מירבית לנושא הבטיחות בדרכים. באמצעות צוות עובדים מיומן ומקצועי, מערך תפעולי מתקדם וכלי רכב חדישים ומפוארים, אנו מציעים לציבור ההורים את השלווה היקרה מפז והביטחון שילדיהם יגיעו בשלום למחוז חפצם.

הסעות ילדים

תחום שירותי ההסעות לילדים ותלמידים מחייב עבודה עם חברה אמינה ובטוחה. הותק והמקצועיות של חברת הסעות רון גל מתבטא בקהל לקוחות נאמן ומרוצה המונה חברות גדולות במשק כגון נטויז'ן, נטפים, הארגז, פרטנר תקשורת ועוד, וכן מועצות איזוריות ורשויות מקומיות, קייטנות וגנים.
המערך התפעולי של רון גל הינו חדיש, ומנוהל על ידי מערכות ממוכנות התורמות ליעילות מירבית. והחשוב מכל, תחום הבטיחות בדרכים:

    • כל רכבי החברה מאובזרים במערכת בטיחות icare של חברת "איתוראן" המונעת שיכחת נוסעים.

 

    • בכל מושב חגורת בטיחות והנהגים מקפידים על חגירתם במיוחד בהסעות ילדים.

 

    • כל רכבי החברה עומדים בתקני משרד התחבורה.

 

    • לכל נהגי החברה רישיון נהיגה תקף, והנהגים המסיעים ילדים עוברים הכשרה מיוחדת ונושאים רישיון ובו החותמת "רשאי להסיע ילדים".

 

    • כל רכבי החברה המסיעים תלמידים נושאים שלט מיוחד של "הסעות ילדים". בכל רכב מותקנים שני פנסים בצבע צהוב בחזית, ושני פנסים אדומים בחלקו האחורי, המתריעים בזמן פתיחת הדלת.

 

    • בהסעות תלמידים, חל איסור מוחלט על עמידה במהלך הנסיעה והורדת נוסעים מהדלת האחורית.

 

    • כל הרכבים כוללים ערכת עזרה ראשונה, כיבוי אש ומילוט, ופועלים תחת פיקוחו של קצין בטיחות.

 

  • בחברה קצין בטיחות במשרה מלאה.

שירותי הסעות לתלמידים בחברת רון גל

על פי החוק במדינת ישראל, חייבת כל מועצה מקומית בה מקום מגוריהם של תלמידים עד כתה ד' מרוחק ביותר משני קילומטרים מבית הספר, או מקום מגוריהם של תלמידים מכתה ה' מרוחק ביותר משלושה קילומטרים מבית הספר, לספק הסעות לבית הספר. חברת רון גל נותנת מענה שלם ומלא לצרכיהן של מועצות מקומיות, על ידי דאגה והתחייבות להבאת התלמידים וילדי הגן למוסדות החינוך בזמן, תוך הבטחת שלומם ובטחונם האישי של כל ילד וילד.

צי הרכבים

צי הרכבים של רון גל חדיש ומפואר. כל רכבי החברה הם משנת יצור 2010 ואילך, ובעלי תוספות מפנקות כגון מערכות טלוויזיה ושמע, מקרר ואינטרנט אלחוטי. לחברה אוטובוסים בני חמישים ושניים מושבים, מיניבוסים, ורכבי הסעות זעירים על מנת לתת מענה לצרכיו של כל אחד מלקוחותיה.

שירותי הסעות בחברת רון גל

שירות אישי, אדיב ואמין החל ממנהלי תיק הלקוח, דרך הנהלת החברה וכלה בנהגים, משמר את קהל לקוחות החברה לאורך שנים רבות. מערך ניהול הלקוחות מתבצע באמצעות מערכת ניהול חדשנית, ועם זאת תוך מתן יחס אישי: לכל לקוח מוצמד מנהל תיק לקוח הזמין לו בכל שעות היממה ומלווה אותו החל מהגדרת הצרכים ועד הובלת אחרון הנוסעים ליעדו בבטחה.

אודות החברה

מיום הקמתה, ראה רונן חירק לנגד עיניו חזון ברור: "השאיפה המתמדת להוביל בכל הקשור לתחום ההסעות: בטכנולוגיה ,בבטיחות, בשירות , וברמת הנהגים." במרוצת השנים, גדלה החברה מחברת משפחתית לעסק אמין ובעל ניסיון מוכח, כל זאת מבלי לאבד את הגישה המכוונת לקוח והיחס האישי המאפיין עסקים משפחתיים. רונן חירק מכהן עד היום כמנכ"ל החברה, ויחד עם צוות הנהגים המיומן, שרובם עובדים ברון גל למעלה מעשור, ממשיכה רון גל להיות מובילה בתחומה.

צרו עימנו קשר עוד היום לתיאום שירותי הסעות לתלמידים העונים על צרכיכם!

  מאת:  




Inner page top right section

*
*
*
אנא מלא פרטיך

Inner video popup section

Inner page banner popup section

Inner page FB section

בואו לפגוש אותנו בפייסבוק