Fraud Blocker

רכבי הסעות למכירה

רכבי הסעות למכירה ברון גל

חברת רון גל מתמחה בשירותי הסעות בכל הארץ וברשותה צי רכבים גדול ומגוון. החברה מחדשת את צי רכבי ההיסעים שלה ומציעה מגוון רכבי הסעות למכירה. כל הרכבים עוברים טיפול שוטף על פי הנחיות היצרן ומתוחזקים על פי סטנדרטים בינלאומיים גבוהים. החברה מציעה אוטובוסים, מיניבוסים ומגוון רכבי הסעות נוספים למכירה, תוך התחייבות למחירים אטרקטיביים ולרכבים אמינים, איכותיים ויעילים. ראוי לציין כי רון גל מציעה רכבי הסעות במחיר זול יותר בהשוואה למחירי היבואנים, וניתן לבחור במגוון דגמים של רכבי הסעות מכל חברות הדיגום.

מכירת רכבי הסעות במקצועיות ובליווי אישי צמוד

במטרה לספק שירות מעולה ומענה מקצועי מהיר, בטיחותי ואמין לכלל לקוחותיה, החברה מחדשת ומרחיבה את צי רכבי ההיסעים שלה. לכן, החברה מציעה מגוון רכבי הסעות למכירה, בין היתר ניתן לרכוש ממנה את סוגי הרכבים הבאים- אוטובוסים, מיניבוסים, רכבים זעירים, רכבי VIP ורכבי הסעות לנכים ובעלי מוגבלויות בתנועה.

אוטובוסים למכירה

רון גל מציעה מגוון דגמי אוטובוסים למכירה עם 52-55 מושבים, מערכת מולטימדיה משוכללת, מזגן עוצמתי, מקרר (בחלק מהדגמים), חגורות בטיחות וכל האישורים הנדרשים ממשרד התחבורה. ניתן לרכוש דגמים רבים של אוטובוסים, ממיטב המותגים וברמות אבזור לבחירה.

מיניבוסים למכירה


חברת ההסעות רון גל מציעה מבחר מיניבוסים למכירה עם מיזוג יעיל, עד 19 מקומות ישיבה, מערכת שמע, תא מטען גדול וציוד בטיחותי מתקדם. ניתן לבחור מיניבוסים של מיטב היצרנים וליהנות ממחיר אטרקטיבי וממגוון פתרונות מימון ותשלום.

רכבים זעירים למכירה


רון גל מציעה מגוון דגמים מפוארים של רכבים זעירים למכירה עם 10-14 מקומות ישיבה, מערכת מולטימדיה עם מסך טלוויזיה שטוח, מיזוג חזק, חגורות בטיחות ואבזור עשיר ומפנק. ניתן לרכוש רכבים זעירים איכותיים ומתקדמים, חדשים או יד שנייה, וקיימת אפשרות לבחור ברמות אבזור רבות בהתאם לצרכי הלקוח.

רכבי VIP למכירה

חברת רון גן מציעה מגוון רכבי VIP למכירה המיועדים לנסיעות מיוחדות ולהסעת אח"מים, אנשי עסקים, אמנים ותיירים מחו"ל. כל הרכבים ממוזגים ומצוידים באבזור עשיר. רון גל מציעה את מיטב הדגמים של רכבי VIP, חדשים או משומשים, ומספקת פתרונות מימון וליסינג בהתאמה אישית ללקוח.

רכבי נכים למכירה


מגוון רכבי נכים למכירה עם מעלון המיועדים להסעת בעלי מוגבלויות ונכים עם כיסאות גלגלים. כל הרכבים מתקדמים וחדישים, ממוזגים ומצוידים באבזור עשיר בתחומי בטיחות, נסיעה ונהיגה.

חשוב לציין כי צוות מקצועי של חברת רון גל מסייע ללקוחות המעוניינים לרכוש רכבי הסעות יד שנייה. כל לקוח זוכה לייעוץ מקצועי ולליווי צמוד לכל אורך הדרך על מנת לסייע לו לקבל החלטה נכונה ומשתלמת, ולרכוש רכב הסעות מתקדם ומפואר במצב מכני וחיצוני מעולה, כל זאת ועוד תוך התחייבות למחירים הוגנים ואטרקטיביים.

למה לקנות רכבי הסעה מחברת רון גל?

חברת רון גל מחדשת את צי הרכבים בתדירות גבוהה ומציעה שירות ייחודי של מכירת רכבי הסעה חדישים ואיכותיים. מרבית הרכבים הם מהמפוארים והיוקרתיים ביותר שניתן לרכוש בשוק רכבי ההיסעים. רכישת רכבי הסעות מחברת רון גל מבטיחה את היתרונות הבאים:

  • רכבי הסעות מתוחזקים ברמה הגבוהה ביותר
  • מחירים זולים יותר לעומת היבואן הרשמי
  • אפשרות להזמין מיניבוסים, רכבים זעירים ורכבי נכים מכל חברות הדיגום
  • התחייבות לבדיקה
  • ליווי מקצועי צמוד לכל אורך שלבי המכירה
  • ספר טיפולים פתוח בפני הקונה
  • התחייבות למחירים משתלמים ואטרקטיביים
  • התאמת הרכב לצרכי הלקוח
  • אפשרות לפתרונות מימון וליסינג מתקדמים בהתאמה אישית
  • שירות ברמה הגבוהה ביותר גם לאחר המכירה
  • חברת אמינה בעלת גב פיננסי ומוניטין גבוה בענף ההסעות
  • רכבים שמורים עם רמת אבזור עשירה ונדיבה

לחברת ההסעות רון גל פריסה ארצית ומערך תפעולי חדיש ומתקדם, המאפשר לה גמישות מירבית.

ראוי לציין כי הליך מכירת רכבי הסעות אינו דבר של מה בכך, יש לבדוק בקפידה את הרכב, לרבות מכלולי המנוע, בלמים, צמיגים ומערכות חשמל. קניית רכבי הסעות מחברה אמינה ומתקדמות מבטיחה ללקוח שקט נפשי, ביטחון רב ומענה מהיר ויעיל בכל בעיה.

התחייבות למחירים משתלמים

חברת רון גל מחזיקה צי רכבים גדול ומגוון ומציעה תחת קורת גג אחת מבחר גדול של אוטובוסים, מיניבוסים, רכבי VIP ורכבים זעירים למכירה. כמו כן, החברה מציעה מגוון דגמים חדישים וחסכוניים של רכבי נכים למכירה.

רכבי הסעות למכירה יש לרכוש רק מחברה מובילה, מוכרת ואמינה, לכן מומלץ לעיין בכל הדגמים המוצעים למכירה באתר, ניתן לפנות לצוות המקצועי לקבלת פרטים נוספים. לקוח המעוניין לרכוש רכב הסעות מפואר ואיכותי מוזמן לתאם פגישה על מנת לבחון את הרכבים מקרוב, ולקבל ליווי צמוד וייעוץ מקצועי בדרך לקניית רכב הסעות מתקדם במחיר משתלם ואטרקטיבי.

רוצים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ומפתיעה לרכב הסעות מתקדם ואיכותי? השאירו פרטים או צרו עמנו קשר בטלפון!




Inner page top right section

*
*
*
אנא מלא פרטיך

Inner video popup section

Inner page banner popup section

Inner page FB section

בואו לפגוש אותנו בפייסבוק