Fraud Blocker

נמאס לנהוג בפקקים? רון גל לעבודה

נמאס לנהוג בפקקים? רון גל לעבודה

09.10.18

רון גל חברת הסעות - שירות הסעות עובדים

רון גל היא חברת הסעות גדולה ומקצועית, לחברה שלוחות בכל הארץ וצי רכבים חדיש ומגוון. החברה מתמחה בכל שירותי ההסעה ומציעה בין השאר שירות הסעות עובדים למפעלים, לחברות הייטק, לארגונים, לרשויות מקומיות, לרשתות קמעונאיות ועוד. כחברה מובילה בתחום ההסעות, רון גל מחויבת לסטנדרטים גבוהים במיוחד בתחומי שירות, בטיחות בדרכים, יושרה ואמינות.

הסעות עובדים כדאי להזמין רק מרון גל, החברה מספקת הסעות לעובדים בכל הארץ, מהצפון הרחוק ועד הדרום. ניתן להזמין שירות על בסיס קבוע או חד פעמי, לרבות הסעות לטיולים, לימי כיף, לימי גיבוש ולאירועים שונים. כל לקוח עסקי זוכה לנציג שירות אדיב ומיומן המטפל בבקשותיו ומסייע לו לקבל החלטות נכונות וכלכליות.

מדוע כדאי להזמין הסעות עובדים?

שירות הסעות עובדים מיועד לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים, זהו שירות מתקדם וחסכוני עבור הלקוח. מומלץ להזמין הסעות לעובדי הארגון מהסיבות הבאות:

  • העובדים אינם צריכים להתמודד עם הפקקים הקשים בדרך לעבודה ובחזרה ממנה.
  • חיסכון בהוצאות תחזוקת רכב, דלק וביטוחים למעסיק.
  • הטבה חשובה לעובדי העסק.
  • נסיעה משותפת של העובדים תורמת לגיבוש חברתי.
  • אפשר לנצל את הנסיעה לצורך שיחות בענייני עבודה.
  • המעסיק אינו צריך להחזיק רכבים רבים עבור עובדיו.
  • חשבונית מס בסוף החודש, ניתן לקזז מע"מ מאחר וזו הוצאה מוכרת.
  • אין צורך לחפש חניה מדי בוקר.
  • העובדים מגיעים יחד ובזמן למקום העבודה.
  • פתרון ידידותי לסביבה, מפחיתים את הזיהום.

 צי רכבים גדול

לרון גל צי רכבים גדול הכולל אוטובוסים, מיניבוסים, רכבי הסעות זעירים עם עד 14 מקומות ישיבה, רכבי הסעותVIP  ורכבים ייעודיים להסעת נכים ובעלי מוגבלויות. כל רכב הסעות של רון גל מצויד במיטב הטכנולוגיות והמערכות בתחומי בטיחות, נהיגה ונוחות.

כל מעסיק יכול לשכור את רכב ההסעות המתאים ביותר עבורו מבחינת מספר עובדים, עלות ומרחק הנסיעה. כדאי לדעת כי השכרת מיניבוס להסעת עובדים זולה יותר מהשכרת אוטובוס, לכן חשוב להכין מראש רשימה של מספר העובדים הזקוקים להסעה, ובהתאם לכך לבחור את סוג הרכב.

פתרון ירוק וידידותי לסביבה

כבישי הארץ פקוקים רוב הזמן, בעיקר במרכז אך לא רק. בשעות הבוקר ניתן לראות עובדים רבים הנוסעים ברכבם הפרטי או ברכב מהעבודה, ומבלים זמן רב בפקקים. כמו כן, עליהם למצוא חניה פנויה, משימה כמעט בלתי אפשרית במקומות רבים בארץ. לכן, כדאי להזמין הסעות עובדים מרון גל במקום להחזיק צי רכבים גדול וכדי להעניק הטבה חשובה ומשתלמת כלכלית לעובדים שיכולים להשאיר את רכבם הפרטי בבית.

להזמנת שירות הסעות עובדים התקשרו עכשיו או השאירו פרטים באתר. רון גל הסעות מחויבת לשירות מתקדם, למענה מהיר לכל בקשה ובעיה, למחיר תחרותי ולנסיעה בטוחה ומהנה.

אולי יעניין אותך גם:

Inner page top right section

*
*
*
אנא מלא פרטיך

Inner video popup section

Inner page banner popup section

Inner page FB section

בואו לפגוש אותנו בפייסבוק