Fraud Blocker

הסעות לבתי ספר

הסעות לבתי ספר של רון גל

חברת רון גל, חברת הסעות אמינה, מקצועית ובטוחה, מציעה מזה למעלה מעשרים שנה שירותי הסעות לבתי ספר. כהורים, אתם דואגים לביטחון ילדיכם ולהגעתם הבטוחה לבית הספר. על מנת להשקיט את ליבכם, אנו בחברת רון גל בנינו מערך תפעולי המותאם במיוחד לצרכי הסעות לבית הספר, קייטנות וגנים: החל מצי רכבים המצויד בשלל אמצעי בטיחות, דרך נהגים עירניים ומיומנים, וכלה בציות לחוקי בטיחות.

שירותי הסעות תלמידים

הסעות תלמידים הוא שירות המעוגן בחוקי משרד החינוך. החוק מגדיר כי במועצות מקומיות בהן מקום מגוריהם של תלמידים עד כתה ד' מרוחק ביותר משני קילומטרים מבית הספר, או מקום מגוריהם של תלמידים מכתה ה' מרוחק ביותר משלושה קילומטרים מבית הספר, מחוייבת הרשות המקומית לספק הסעות לבתי ספר.

שירות הסעות לבית הספר נותן מענה לצרכים הבאים:

  • ציות לחוקי משרד החינוך במועצות מקומיות.
  • הגעת התלמידים וילדי הגן למוסדות החינוך בזמן.
  • הבטחת שלומם ובטחונם האישי של כל ילד וילד בדרכו למוסד החינוכי.

אנו דואגים לשלומם ובטחונם של ילדיכם!

בטיחות בדרכים הינו נושא בעל חשיבות מירבית בחברת הסעות רון גל. החברה, על כל עובדיה, מחמירה מאוד בכל הקשור לבטיחות בדרכים, ומשקיעה משאבים ומרץ רב בתחום זה, בהתאם לחזון החברה: "להוביל בכל הקשור לתחום ההסעות, בטכנולוגיה, בבטיחות, בשירות וברמת הנהגים".

    • בכל רכבי החברה מותקנת מערכת התרעה לשיכחת ילדים iCare מבית חברת "איתוראן". המערכת מחייבת את נהג הרכב ללחוץ על כפתור בצידו האחורי של הרכב טרם יציאתו מהרכב ונעילתו. על כן, מחוייב כל נהג לעבור, תוך כדי סקירה, את כלי הרכב מתחילתו ועד סופו טרם יציאתו מהרכב.

 

    • כל נהגי החברה המסיעים תלמידים ו\או ילדים עוברים הכשרה מיוחדת ונושאים רישיון ובו החותמת "רשאי להסיע ילדים".

 

    • הרכבים המספקים שירותי הסעות לתלמידים ו\או ילדים נושאים שלט מיוחד של הסעות ילדים ומותקנים בהם שני פנסים צהובים בחזית, ושני פנסים אדומים בחלק האחור, המשמשים לאיתות בזמן פתיחת הדלת.

 

    • כל הרכבים כוללים ערכת עזרה ראשונה, כיבוי אש ומילוט, ופועלים תחת פיקוחו של קצין בטיחות .

 

    • בחברה קצין בטיחות במשרה מלאה.

 

    • אנו ברון גל "הגדלנו ראש" בציות לחוקי משרד החינוך, המחייבים כי רכב הסעות לתלמידים לא יעלה בגילו על עשר שנים ויכלול מזגן תקין: כל רכבי חברת הסעות רון גל ממוזגים וגילם אינו עולה על שלוש שנים!

 

    • חברת רון גל מצייתת להוראות החוק המתייחסות לישיבה נאותה של התלמידים לאורך כל הנסיעה: קיים איסור לעמוד במהלך הסעת תלמידים וילדים, ומספר הלדים היושבים בכל ספסל תואם למספר המקומות המותרים בספסל, כך שלכל ילד חגורת בטיחות אישית.

 

    • כל נהגי החברה מקפידים על חגירת חגורות בטיחות בכל הרכבים המשמשים עבור הסעות תלמידים וילדים.

 

  • נהגי החברה מקפידים על העלאה והורדת נוסעים מהדלת הקדמית בלבד. הורדה מהדלת האחורית אפשרית רק אם נוכח מבוגר מלווה בחלקו האחורי של האוטובוס.

אודותינו

חברת ההסעות, שהוקמה בשנת 1989 על ידי רונן חירק, המכהן עד היום כמנכ"לה, מצטיינת בשירות אישי, אמין ומקצועי. חברת הסעות רון גל מספקת שירותים בתחומים הבאים:

שאלות ותשובות בנושא – הסעות לבתי ספר

האם קיים בחברה שירות הסעות לבתי ספר?

לחברת הסעות יש מורשת של מתן שירות מעולה של אוטובוסים לבתי ספר לעשרות יעדים ברחבי הארץ, מה שמאפשר להנהלות בתי ספר והורים ליהנות ממערכות יחסים של שירותי הסעות בטוחים לתלמידים.

איך מתבצע תהליך הזמנת הסעות לבתי ספר?

תהליך הזמנת ההסעות לבתי ספר זמין במגוון אפשרויות, כולל השכרה, הסכם שנתי, הסעות קבועות ומזדמנות לתלמידים. בנוסף הסעות לילדים לפעילויות הקשורות לבית הספר.

אילו גדלים של אוטובוסים קיימים בחברה?

חברת הסעות מפעילה צי רכבים הכולל אוטובוסים יוקרתיים וסטנדרטיים, קטנים וגדולים. בחירת גודל האוטובוס היא אחת ההחלטות החשובות שתקבלו, כי אם תמעיטו בקיבולת הנחוצה לכם, אתם עלולים לעבור חוויית נסיעה מלחיצה, ואם תעריכו יתר על המידה, אתם עלולים לשלם על אוטובוס גדול מדי שחציו יהיה ריק במהלך הנסיעה.
אז לפני שאתם מזמינים שירות אוטובוסים מחברת הסעות, ודאו שאתם יודעים איזה גודל דרוש לכם, כדי להפיק את המרב מרכב ההסעות שהזמנתם.

האם חברת הסעות מספקת שירותים לכל בתי הספר בארץ?

חברת הסעות מספקת שירותים לבתי ספר בכל רחבי הארץ, ולוקחת את התלמידים מנקודות איסוף שונות סמוך לביתם, עד לבית הספר, ובחזרה הביתה בתום הלימודים.

אילו עוד שירותים קיימים חוץ מהסעות לבתי ספר

לצד שירותי הסעות לבתי ספר, חברת הסעות מציעה גם שירותי הסעות לטיולים מאורגנים, טיולי שטח, הסעות לאירועים והסעות עובדים.

צרו עימנו קשר לתיאום פגישה ותכנון משותף של צרכי הסעות לבתי ספר לפי צרכיכם!

הסעות לבתי ספר

  מאת:  



Inner page top right section

*
*
*
אנא מלא פרטיך

Inner video popup section

Inner page banner popup section

Inner page FB section

בואו לפגוש אותנו בפייסבוק