Fraud Blocker

הסעות עובדים לימי כיף

הסעות עובדים לימי כיף

06.12.15

אתם מעוניינים לשבור את שגרת העבודה, להעניק לעובדים שלכם צ'ופר, לפעול על מנת לשפר את היחסים ביניהם ובכך גם את שביעות הרצון של כל המעורבים. הדרך הנכונה והמהנה ביותר לעשות זאת היא באמצעות ארגון של יום כיף, כאשר מגוון האפשרויות בתחום רחב במיוחד. מה שחשוב להדגיש הוא שחלק משמעותי בארגון יום שכזה הוא הזמנת חברה המציעה שירותי הסעות עובדים.

בחירה נכונה של החברה מהווה מפתח מרכזי בתכנון המוצלח של יום הכיף, כמו גם גורם שמגדיל בצורה משמעותית את סיכויי ההצלחה שלו. אז מדוע לא ניתן לוותר על שירותי ההסעות האלה? ואיך חברת רון גל יכולה לסייע לכם?

כל הסיבות להזמין שירותי הסעות

לאחוז ניכר מעובדי עסק נתון יש, ככל הנראה, רכב משלהם. ועדיין, גם בתנאים האלה ממש לא בטוח שמומלץ לדרוש מהם להגיע ליום הכיף באופן עצמאי. מעבר לעובדה הברורה שלפיה אין בהכרח לכל עובד רכב משלו, גם המקומות עצמם שנבחרים לעריכת האירוע לא בהכרח נגישים לתחבורה ציבורית: חשבו, למשל, על הבחירה הנפוצה מאד לקיים את יום הכיף בחיק הטבע.

מה שחשוב לא פחות להדגיש הוא שביום שנועד מראש לספק לעובדים הנאה גדולה, מ-א' ועד ת', הזמנה של שירות הסעות לטיולים עבורם נראית נכונה מאד, או אפילו מתבקשת. הדבר לא רק יגדיל את ההנאה של העובדים עצמם, אלא אף עשוי להביא לכך שכבר בנקודת ההתחלה יהיו נוכחים ביום הכיף מרבית העובדים, אם לא כולם. כאשר הנגישות בעייתית, כפי שעלול להיות בתרחיש ההגעה העצמאית, ממש לא ניתן להבטיח זאת.

דגשים בדרך לנסיעה מהנה

הסעות עובדים בפרט, כמו גם הסעות לטיולים בכלל, צריכות להיות הנוחות והמהנות ביותר האפשריים. בדרך זו ניתן לרתום עוד נדבך נוסף לחוויית ההנאה של העובדים, שכאמור – צריכה לאפיין את היום הזה, מעצם ההגדרה שלו, מתחילתו ועד סופו. כאשר העובדים נוהגים במשך שעות ארוכות בכבישים, או לחילופין נעזרים ברכבים שאינם נוחים, כל החוויה שלהם מהאירוע עלולה להיפגע.

חשיבות הארגון המושכל

ארגון נכון של יום כיף העובדים, בכל הנוגע לסוגיית התחבורה, צריך לכלול בתוכו תכנון לוח זמנים מוקפד. אם יום הכיף עתיד לכלול בתוכו מספר תחנות, כפי שקורה לא מעט, חשוב לתאם אותו עם אנשי החברה. הדברים אמורים גם בכל הנוגע לאיסוף של העובדים: ניתן לבחור שכל העובדים יגיעו עצמאית למשרד ומשם תצאנה ההסעות (כפי שקורה לרוב), אך גם באיסוף עצמאי של העובדים מביתם בהתאם לאזור המגורים שלהם.הסעות עובדים לימי כיף
סוגיה משמעותית אחרת נוגעת לכלי הרכב הספציפיים אשר מזמינים לקראת הנסיעה. כדי להיערך לכך בצורה ראויה – יש לחשוב מראש מהו מספר העובדים שצפוי לקחת חלק ביום הכיף: זה מתחיל עם עובדים בודדים או עשרות עובדים, במקרה של חברה קטנה, אך עשוי להגיע גם לכמה מאות עובדים: יום כיף למשפחות בחברה גדולה, למשל.
בהתאם למשתנים אלה ולצי הרכבים של החברה, יש להגדיר מראש את מספר כלי הרכב ואת סוגם. מכיוון שמעוניינים להבטיח זמינות גבוהה של רכבי חברת ההסעות למשימה, מומלץ לפנות אליה מוקדם ככל האפשר.

הפתרונות של חברת רון גל

חברת רון גל היא אחת מחברות ההסעות המובילות בישראל, כאשר מאחוריה יותר משני עשורים של מתן שירותים בתחום. היא מספקת עבור לקוחותיה העסקיים צי רכבים רחב, אשר מותאם לכל נסיעה ספציפית. הנסיעות נעשות באמצעות כלי רכב חדישים, מאובזרים היטב ובטיחותיים, שיבטיחו נוחות מקסימלית של העובדים כבר מנקודת ההתחלה. נהגי החברה הם מנוסים, מקצועיים וכמו כן, עומדים תמיד בלוחות הזמנים.

צרו קשר עוד היום לתיאום שירותי הסעות עובדים העונים על צרכיכם!

אולי יעניין אותך גם:

Inner page top right section

*
*
*
אנא מלא פרטיך

Inner video popup section

Inner page banner popup section

Inner page FB section

בואו לפגוש אותנו בפייסבוק